Tjenester

Multikanal - fra strategi til implementert konkurransekraft.

Nimble leverer strategi og hands-on prosjektgjennomføring innen multikanal forretningsdrift. Vi bygger på forbrukerinnsikt, organisasjons­forståelse, teknologikunnskap og forretningsresultater.

Få  foretak lever opp til kundenes forventninger til hva de skal kunne utrette i hvilke kanaler. Som forbrukere ønsker vi å kunne gjøre det meste når som helst og hvor som helst, og via den kanalen som passer oss.

Multikanalhensyn krever kunnskap og prosjekter på tvers av tradisjonelle avdelinger. Dette er vår spesialitet, både innen strategiutvikling og prosjektimplementering.

Nimbles tjenester handler om å skjønne hva forbrukerne vil ha og hva kundene våre bør levere – og så hjelpe dem å kunne levere nettopp dette. Våre leveranser blir ikke liggende i en skuff, de blir til resultater.

Les mer om våre tjenester:

Noen av våre prosjekter

Eksempel på visning av produkt på jernia.no med nettbestilling Jernia 2013
Hvilken rolle skal netthandel skal ha i forhold til de fysiske butikkene for at både kunder og ansatte skal ha en best mulig kjøps- (og salgs-) opplevelse?
Tre kaffe latte i glass og koppKorteste vei til mål for BlackCat
Når man skal i gang med netthandel, hjelper det å ha en guide gjennom verktøyjungelen.
Visit Norway 

Utvikling og vedlikehold av kode på tvers av kanaler anses av mange å være dyrt. Men ofte er kostnadene dobbelt så høye som de burde…