Kategorier

Verd å få med seg fra LeWeb 09

  • 14. desember 2009

    Postet av Thordur Arnason
  • Kommentar ikon  0

Etter noen hektiske dager i Paris på LeWeb og en like hektisk helg er det på tide å dele noe av det vi fikk med oss på konferansen som vi mener var interessant og verd å få med seg.


Kvaliteten på konferansen var veldig ujevn og varierte fra rene produktpitcher til velfunderte og inspirerende innlegg. I første omgang mener vi at disse fem bør ses:


Om å ha reell verdi og identitet, ikke bare image.
How brands and marketing have to adapt to this new worldwide real time “word of mouth”.


Freskt formulert fremstilling fra forfatteren av ChrushIT
Fireside Chat with Gary Vaynerchuk, Host, Wine Library TV, Author, CrushIT & Loic Le Meur, Founder,


Eksempel på knallfokusert SEM og blogg-marketing

Timothy Ferriss, Author, The 4 Hour Workweek


(Sosial) Synlighet på en annen måte via web

Danah Boyd, Social Media Researcher at Microsoft Research New England and a Fellow at Harvard University’s Berkman Center for Internet and Society.


Overraskende savvy, gjennomtenkt og velartikulert

Her Majesty Queen Rania Al Abdullah of the Hashemite Kingdom of Jordan

Beklager, kommentarfeltet er stengt.